Play –off, to je vrchol sezóny nejen pro hráče, ale také pro diváky. Tyhle zápasy mají zvláštní kouzlo, protože i outsider v nich může porazit favorita a může dojít hodně daleko. Série play - off, kde, co zápas, to bod jsou specifické tím, že se v sériích po sobě rychle jdoucích utkání potkávají stejní soupeři a hraje se o bytí a nebytí v soutěži, o postup do dalšího kola, o prodloužení sezóny, o prestiž. Nikomu se nechce končit sezónu už na začátku února.
Před blížícími se boji ve vrcholné části sezóny připravila Horácká Slavia ve spolupráci s firmou MIDAP s.r.o – O2 PRODEJNA KARLOVO NÁMĚSTÍ TŘEBÍČ první soutěž pro diváky a to už na nejbližší zápas, na pondělní střetnutí posledního kola nadstavby, v němž Třebíč v pondělí 7. února hostí od 17:30 Tábor.
Mezi diváky bude o každé přestávce vhozeno 15 kusů létajících talířů s logem HST.
Každý, kdo talíř chytí a v průběhu zápasu ho vrátí do stánku FANSHOPU HST, jenž je umístěn nad výjezdem rolby, za něj získá dvě vstupenky na zápasy play – off.
"Touto akcí děkujeme divákům za jejich skvělou podporu v bojích o play - off. Věříme, že i ve vyvrcholení letošního ročníku 1. ligy, kterým play - off bezesporu je, nám zachovají přízeň a podpoří klub a především hráče, kteří play - off pro Třebíč vybojovali tím, že přijdou na stadion a budou opět pověstným šestým hráčem Horácké Slavie," uvedl k akci obchodní a marketingový manažer Horácké Slavie pan Daniel Šlapák.