Menu +

Ptejte se » Pavel Vlašín

Ptejte se obchodního manažera klubu Pavla Vlašína

Zobrazuji odpovědi 1 - 10 z 26 odpovědí v této kategorii celkem.

rncarp (rncarp@seznam.cz - Myslibořice) 24.9.2008, 14:09
Dobrý den ,
předpokládám že situace kolem financování hokeje je natolik dorá a příznivá že se vedení ani neobtěžuje odpovědět na mejl ohledně ceny plochy na mantinelu vedle výjezdu rolby.Jsem potěšen že je klub takto zabezpečen a nepotřebuje další peníze.

Odpověď:
Dobrý den,
tady se musím trošku ohradit proti sarkastickému tónu který je z Vašeho příspěvku cítit. Pokud Vám někdo neodpověděl na e-mail, tak prosím buďte konkrétnější. Já osobně o takovém Vašem e-mailu s poptávkou ceny reklamy na mantinelu nic nevím. Samozřejmě vítáme každou možnost spolupráce a rád se s Vámi osobně sejdu, pokud máte opravdu zájem, abych Vám mohl objasnit všechny možnosti spolupráce. Jistě pochopíte že tyto ochodní věci nechci řešit přes veřejně přístunou sekci na webových stránkách. Posílám Vám proto i kontakt na Vaši e-mailovou adresu a věřím že si budeme moci vše objasnit.

KMK 15.9.2008, 08:21
Dobrý den pane Vlašín, do klubu se podařilo přivést nové partnera a zřejmě i jednoho s hlavních partnerů, ale co mě zaráží, že to v Třebíči jde pořád ve stejných krokách, a to žádná medializace příchodu partnera. Klub je rád za každou korunu, ale mě to tak není, jinak by jste se měli třeba chovat jako Ščerban a uělat kolem toho pořádný humbuk. Rozhodně by se dali lépe využit stránky klubu k medializaci partnerů. Docela mě mrzí, že nám v této činnosti dává tolik Jihlava na frak! Jinak že by se projevila Vaše znalost mezi mobilníma operátorama ke vstupu O2??

Odpověď:
Dobrý den,
medilizace nových partnerů je i věcí dohody mezi partnery. Určitě chceme využít našich webových stránek, v současné době vytváříme novou podobu prezentace partnerů. Co se týká jednoho z hlavních partnerů, podpis smlouvy se chystá a jistě se o tom z medií dozvíte :-)

Kezhman (TR) 29.7.2008, 18:13
Díky za odpověd, které bych se v letech minulých s jistotou nedostal. Musím říct, že rodinné vstupné je dobrý nápad a k lepší návštěvnosti to jistě pomůže. jen je ale potřeba tuto věc řádně mediálně odprezentovat, aby se to taky k těm rodinám dostalo. Webové stránky navštěvuje stále menšina naší hokejové veřejnosti (viz statistiky návštěv), takže je potřeba udělat nějaké promo v novinách a rádiu nebo na plakátech. Pak věřím, že se to chytne a těch lidí bude chodit opravdu podstatně více. Doufám, že o tomto kroku prezentace opravdu uvažujete.

Druhá věc se týká permanentek, o kterých tu už kdysi psal Yves. Permanentkáře, čili fanoušky, které na zápasy chodí pravidelně, klub potřebuje ze všeho nejvíce. Proto by možná opravdu nebylo od věci zauvažovat o nějaké akci na permanentky, aby to donutilo ty lidi koupit si je. To znamená udělat nějaké balíčky (k permanentce třeba nějaký malý present z fanshopu nebo pět piv gratis) anebo slevu na permanentku, když si ji člověk koupí do nějakého data. Například normálně stojí permice dejme tomu 1200 Kč (skutečnou cenu teď nevím), ale pokud si ji fanda koupí do 20. srpna, tak ji dostane za 900 Kč. Dělá se to tak i jinde, takže to není výmysl "nějakého fanouška", ale je to ověřený způsob, jak na hokej lidi nalákat.

Bohužel teď už hokej není jen o výsledcích, jak často proklamuje pan Čapek, a já jsem upřímně rád, že vy to chápete. Ať se daří.. -jm-

Odpověď:
Dobrý den, Děkuji za přání. Máte pravdu v tom, že je třeba zlepšit mediální prezentaci zápasů i klubu jako takového. Co s týká zápasů, plánujeme jak pozvánky v tisku a radiích, tak i plakáty a letáky které bychom chtěli distribuovat po Třebíči i po okolních obcích.
Co se týká permanentek, prozatím jsme zvolili cestu nechat nízkou cenu i při zvýšení počtu zápasů základní části na 23 (cena 800,- Kč na stání a 1000,- Kč na sezení). Akce na podpoření prodeje např. formou balíčků jsou určitě dobré, my bohužel ještě nemáme dořešen fan shop a reklaní předměty, proto jsme prozatím dali přednost tomu zvýhodnit nízkou cenou všechny fandy kteří si permanentku koupí. Na další období prodejní akce plánujeme.

tomáš (Třebíč) 29.7.2008, 17:04
Dobrý den,objeví se ve středu plochy nejaky znak třeba horácké Slávie nebo Města Třebič,myslím si že by to stálo za to .děkuji za odpověd a co firma Tedom

Odpověď:
Dobrý den, pracujeme na tom, aby letos plocha nezůstala prázdná. S firmou Tedom jednání probíhá, věřím že se akonec domluvíme.

Milan P 23.7.2008, 11:06
Dobrý den, mám pro Vás snad zajímavý tip na nového potencionálního sponzora SK HS: nově otevírá svoji pobočku v Třebíči realitní holding MaM reality (jsou jedním z partnerů v Pardubicích), v Třebíči ji bude zastupovat pan Drašar. Třeba to vyjde :-)

Odpověď:
Dobrý den,
díky za tip, určitě je zkusíme oslovit.

Kezhman (TR) 19.7.2008, 08:59
Dobrý den,

říkal jste, že plánujete nějaké novinky, tak jsem se chtěl zeptat, jestli už o něčem máte jasno? Bylo by totiž dobré fanoušky a širokou veřejnost o chystaných změnách infromovat co nejdřív a ne čekat, až bude za pět minut 12. ptám se proto, že doposud se vždycky taky říkalo, že se změní to a to, ale pak to prostě vyšumělo a vůbec nic se nedělo. Takže se přiznám, že mám docela strach. :)) Děkuju vám za odpověď. Přeju hezký den. -jm-

Odpověď:
Dobrý den, tak prozatím jen něco málo:
o některých malých změnách ve vstupném už víte, dále už máme připravenu novou formu divácké soutěže při utkáních (věřím že zajímavou), bude určitě nějaká změna ve fan-shopu.
Bohužel vzhledem k letním měsícům a dovoleným nejdou všechny věci tak rychle jak bychom si já i vy představovali, takže prosím buďte trpěliví :-)

Patriot (p@ - Třebíč) 15.7.2008, 21:49
Dobrý den proč už nehraje významnější roli v našem klubu I&C Energo?Firma s několika pobočkami v ČR a obrovským obratem.











Odpověď:
Dobrý den, I&C Energo s námi spolupracuje dlouhodobě a my si této spolupráce vážíme, o významnější spolupráci samozřejmě zájem máme, nicméně v současné době vzhledem k chystaným strategickým rozhodnutím majitele I&C Energo není prozatím na tato jednání vhodná doba.

Milan P 14.7.2008, 14:38
Dobrý den, na několika webech konkurenčích klubů je reklama spol. "bwin" s akcí "Každá sázka nám pomůže".Za registraci nového sázkaře nabízí podporu toho konkrétního klubu. Chystá se podobná kampaň i pro fanoušky SK HS?

Odpověď:
Dobrý den, zvažujeme co by nám spolupráce přinesla, vzhledem k tomu že oslovujeme další společnosti se stejnou nebo velice podobnou činností, chceme vybrat pro nás nejvýhodnější formu spolupráce. Je možné že se i tato reklama u nás objeví.
Díky za dotaz i podnět.

bad boy 27.6.2008, 08:57
Dobrý den,
napadla mě věc, jak zkusit přilákat sponzori a současné sponzory přiblížit SK HS, co třeba v srpnu udělat turnaj v minifotbale ua účasti hráčů sponzorů a pak případných sponzorů co chete přvést, přece jen není to nakladné, a rozhodně to zaujme jak sponzory tak případné nové sponzory. Případný partner se dostane i mezi hráče a i více do dění klubu. Přece jen práce se sponzory je důležitá.

Odpověď:
Dobrý den, Váš nápad je určitě dobrý, podobné akce už opravdu plánujeme.

Bang! (HS ¨Třebíč) 24.6.2008, 21:51
dobrý den pane Vlašíne, rozhodně bych měla zájem, jak jste uvedl níže, o rozhovor s vámi NJ :-)

Odpověď:
Dobrý den, tomu se nebudu bránit. Jak vidím podle nicku, tak budete zřejmě "děvče od rány", budu tedy očekávat Váš návrh schůzky. Mail na mne znáte. :-)


Další stránky
123>>