Jmenuji se Tomáš Veselý a jsem ze Želetavy. Po základní škole jsem se vyučil nástrojařem a potom jsem dělal dvouletou nástavbu ukončenou maturitou. Pak jsem ještě studoval rok angličtinu a studium jsem zakončil státní zkouškou. Po ukončení studia jsem se přihlásil na konkurs na místo obchodního manažera do Horácké Slavie a tak jsem tady.
Vaše funkce v klubu se tedy oficiálně jmenuje obchodní manažer?
Ano, přesně tak.
To znamená, že budete mít na starosti shánění sponzorů?
Ano, to bude náplň mojí práce. Vše co se týče sponzoringu a financování klubu.
Stačil jste se už seznámit s chodem klubu, jeho fungováním a s tím, jak věci ohledně sponzoringu fungovaly před Vaším nástupem do funkce?
Jsem tady teprve druhý týden, takže tyto věci teprve poznávám. Základní poznatky už jsem ale stihl získat a začínám pracovat i na konkrétních věcech.
Už jste stihl i nějaká jednání s případnými sponzory, nebo partnery klubu?
Momentálně mám rozjednanou jednu firmu, ale nezlobte se, nechci ji zatím jmenovat, protože věc je zatím v jednání. Nerad bych to zakřikl. Navázal jsem už také kontakty s dalšími dvěma firmami. V současné době jsou ještě ve firmách čerpány dovolené, takže teprve po nich budu vědět víc.
Dělal jste si například průzkum toho, které firmy, nebo podniky by připadaly v úvahu jako sponzoři, nebo partneři klubu?
Takový orientační průzkum jsem si dělal, ale jak říkám, jsou dovolené, takže další kontakty budu navazovat až po dovolených. Už teď ale můžu říct, že shánět peníze je hodně těžké.
Myslíte si, že třebíčský region by třeba časem mohl utáhnout i extraligu?
Určitě bychom se tomu do budoucna nebránili, ale nejprve je nutné vše zajistit finančně, aby role klubu v případě úspěchu a postupu byla důstojná. V budoucnu by to určitě byla pro region a město výborná věc, ale momentálně to není aktuální.
Do oblasti marketingu lze zahrnout i propagaci klubu. Budete mít pod palcem i tuto oblast?
O tom jsme se zatím nebavili, určitě bych se tomu nebránil. Vím, že i v této oblasti je hodně práce, ale zatím jsem propagaci na starost nedostal.
Můžete sdělit jaká je situace s naplňováním rozpočtu na novou sezónu?
Pokud se týká výše rozpočtu, tak nedosahuje takové výše, jako v těch, z tohoto pohledu špičkových klubech první ligy, jako je třeba Mladá Boleslav. Náš rozpočet bude stejně vysoký jako v minulé sezóně a pokud se nám podaří dovést do úspěšného konce i v poslední době otevřená jednání, mohl by se rozpočet o tyto sponzorské částky navýšit. S určitostí mohu říct, že nebude menší než v minulé sezóně.
Je nějaký konkrétní úkol, který máte v současné době rozpracovaný?
Ano, ve spolupráci s naším reklamním partnerem, firmou Yashica vytváříme reklamní nabídku pro nové partnery a sponzory, kterou pak chceme umístit i na naše webové stránky.
Máte ke klubu nějaký jiný, než pracovní vztah? Chodil jste třeba na hokej v době, kdy jste ještě nebyl obchodním manažerem?
Abych pravdu řekl, dostal jsem se do Třebíče na hokej asi čtyřikrát do roka, víckrát asi ne. Jezdil jsem spíš na ta atraktivnější utkání, jako jsou zápasy s Kometou Brno, nebo Duklou Jihlava.