Menu +

Představujeme nové partnery - PIVOVAR ČERNÁ HORA a firmu B TECHNIK

Aktuální zprávy
T ř e b í č - Období, kdy se na ledě nehraje hokej, je z pohledu hokejových klubů velice důležitým časovým úsekem. Mnohdy se právě v této době rozhoduje o tom, jak bude vypadat následující sezóna. Vedení a manažeři klubů pracují na jejím zabezpečení, jak finančním, tak hráčském i materiálovém. Ani v Třebíči tomu nebylo jinak.
Sdílejte článek
 

Vedení klubu již na konci loňské hokejové sezony intenzivně pracovalo na obchodní spolupráci s několika subjekty. Zhruba před půl rokem skončilo účinkování Horácké Slavie v sezóně 2011 – 2012, a na dveře již zaklepala další, už šestnáctá sezóna, v níž Horáci bojují o prvoligové body a navíc v ní oslaví 85 let od založení klubu pod názvem SK Horácká Slavia Třebíč.

Aby byl tento ročník klidnější a snad i úspěšnější, než ročník předchozí, v němž se Třebíč probojovala do vyřazovacích bojů na poslední chvíli, pracovalo vedení klubu usilovně na spolupráci s dalšími novými partnery. Tato práce přinesla své ovoce, a tak vám můžeme představit nové partnery, kteří budou v sezóně 2012 – 2013 s Horáckou Slavií spolupracovat.

“Získat nového partnera není v současné době lehké v žádném oboru lidské činnosti. Proto jsme velmi rádi, že se nám povedlo dovést do zdárného konce jednání s novými partnery, kteří se rozhodli spojit své jméno s naším hokejovým klubem, jenž se může pochlubit jednou z nejdelších sportovních tradic v celé republice. Tyto partnery vám teď můžeme představit. Některá jednání jsme vedli delší dobu a během nich jsme navázali blízké obchodní kontakty, které se budeme snažit dále rozvíjet. Jesme hrdí na to, že se nám daří zapojovat do spolupráce s Horáckou Slavií další místní podnikatele, jako například firmu B TECHNIK. Věřím, že našim fanouškům budeme, i díky novým partnerům, dělat co nejvíce radosti,“ říká Daniel Šlapák, marketingový manažer Horácké Slavie Třebíč.

Loga některých nových partnerů jste již v průběhu přípravy mohli zaregistrovat na mantinelech, loga některých dalších se objevila na zbrusu novém ledě, a někteří se budou prezentovat jen při vybraných utkáních.

Můžeme slíbit při vybraném utkání i zajímavou a velmi atraktivní soutěž pro diváky s novým partnerem a velmi zajímavou cenou pro vítěze. Máte se opravdu na co těšit.

Další nové partnery představíme v nejbližších dnech.


PIVOVAR ČERNÁ HORA a.s.

PIVOVAR ČERNÁ HORA, jehož historie sahá až do roku 1298 rozvíjí své podnikatelské aktivity v mnoha oblastech.
Nejdůležitější oblasti podnikání Pivovaru Černá Hora: výroba sladu, výroba piva, výroba nealkoholických nápojů, výroba alkoholických nápojů, turistický ruch a další.
Od 1.září roku 1996 se stal pivovar akciovou společností s názvem PIVOVAR ČERNÁ HORA a.s. a 1.4.2010 se pak pivovar stává součástí skupiny Pivovary Lobkowicz

Více informací najdete na oficiálních webových stránkách PIVOVARU ČERNÁ HORA.


B TECHNIK s.r.o.

Firma B TECHNIK s.r.o. jejímž majitelem je pan Petr Šmejkal byla založena v roce 1994 a patří mezi nejvýznamnější firmy v regionu. Věnuje se několika oborům, které ale spojuje společná filozofie prodeje a servisu kvalitní a spolehlivé techniky. B TECHNIK je především dodavatelem kompresorů a tlakovzdušných zařízení do průmyslu, autoopravárenství a pro řemesla. Značka, kterou B TECHNIK s.r.o. zastupuje je SCHNEIDER AIRSYSTEMS. Dále se věnuje prodeji a servisu čistící a úklidové techniky značek NILFISK a ALTO. Dalším oborem je pak zahradní a motorová technika značek STIHL a VIKING a v neposlední řadě je firma B TECHNIK také prodejcem nářadí několika světových značek. Zákazníci u firmy B TECHNIK s.r.o. oceňují zejména individuální přístup a pomoc s řešením svých požadavků, možnost vyzkoušení nebo zapůjčení techniky a také poprodejní péči a opravy.

Více informací najdete na oficiálních webových stránkách firmy B TECHNIK.

Majitel firmy B TECHNIK s. r.o. Petr Šmejkal k nově uzavřenému partnerství řekl. "Jsem hrdý na to, že naše firma může podporovat Horáckou Slavii a těším se na její úspěchy v letošní sezóně."

"Spolupráce s firmou B TECHNIK je založená nejen na obchodní bázi, ale také na velké dávce patriotismu. A toho si velmi vážíme,“ doplňuje Daniel Šlapák, marketingový manažer Horácké Slavie Třebíč.

Petr Šmejkal a Daniel Šlapák

Podobné články

Aktuální zprávy

Další dvě jména na soupisce: Pokračují Matyáš Svoboda a David Michalčuk

před 3 dny
Aktuální zprávy

Fanoušci děkujeme! HST si převzala výhru v projektu Puky pomáhají

11.04.2024
Aktuální zprávy

HST hlásí nové trenéry, oba jsou úspěšní odchovanci klubu

11.04.2024